Beschikbaarheid
Verhuurd
Aanvaarding (m2)
In overleg
Soort Object
-
Bouwvorm
Bestaande bouw

Omschrijving

Kantoorruimte 5, 1e verdieping Een duurzame kantoorruimte (energielabel A) waar in alle rust gewerkt kan worden en alle voorzieningen heeft die men zich kan wensen. De kantoorruimte heeft (evenals de andere ruimtes) grote raampartijen en een glazen pui richting de hal waardoor er veel lichtinval is. Het kantoor heeft een oppervlakte van 74 m2, dit […]

Kantoorruimte 5, 1e verdieping
Een duurzame kantoorruimte (energielabel A) waar in alle rust gewerkt kan worden en alle voorzieningen heeft die men zich kan wensen. De kantoorruimte heeft (evenals de andere ruimtes) grote raampartijen en een glazen pui richting de hal waardoor er veel lichtinval is. Het kantoor heeft een oppervlakte van 74 m2, dit is inclusief een opslag van de algemene ruimten. Het kantoor biedt gemakkelijk ruimte voor meerdere werkplekken.

Ridderhoek – Algemeen
Op zoek naar een fijne kantoorruimte op een centrale en zichtbare locatie in het centrum van Ridderkerk? Ongetwijfeld is één van de kantoren in dit zeer recent gerenoveerde gebouw ‘Ridderhoek’ interessant! De kantoorunits op de eerste verdieping maken deel uit van een mooi en kleinschalig kantoorgebouw. Bij binnenkomst is er een balie waar bezoek van de kantoren wordt verwelkomt. Voor gezamenlijk gebruik vinden we op de begane grond een mooie ontvangstruimte met espressobar en verschillende spreekkamers. Op de verdieping is een gedeelde keukenruimte, toiletgroep en (dak)terras. Door de grote raampartijen genieten alle kantoren van veel lichtinval. Voor extra comfort is er topkoeling aanwezig.

In 2021 is Ridderhoek volledig verbouwd: van binnen en van buiten heeft het voormalig bankgebouw een ware metamorfose ondergaan. Hierbij is het uiterlijk aangepakt, maar is bijvoorbeeld ook complete elektrische installatie en het datanetwerk aangepakt en is Ridderhoek voorzien van razendsnel internet. Daarnaast is het kantoor verduurzaamd tot een duurzaam kantoorgebouw met energielabel A.

Naast het kantoorgebouw ligt een parkeerplaats, speciaal bedoelt voor bezoekers van de huurders van het kantoor.

Ridderhoek – Locatie
De locatie van Ridderhoek is ideaal: in het centrum van Ridderkerk met nagenoeg alle voorzieningen op loopafstand. Zo ligt het kantoor recht tegenover winkelcentrum Ridderhof, zijn de restaurants aan het Koningsplein op steenworp afstand te vinden én is de bushalte vlakbij. Via uitvalswegen zijn de snelwegen A15/A16 gemakkelijk te bereiken.

Ridderhoek – Bijzonderheden
– Recent hoogwaardig gerenoveerd kleinschalig kantoorgebouw;
– Centrale ligging in het centrum van Ridderkerk;
– Algemene entree met ontvangstbalie en wachtruimte voor bezoekers;
– Separaat boekbare spreekkamers op de begane grond;
– Kantoorruimte op eerste verdieping;
– Dakterras op de eerste verdieping;
– De zongerichte kantoren zijn voorzien van zonwering;
– Er is een ‘top-koeling’ waarmee het kantoor gekoeld kan worden in de zomerperiode;
– Gezamenlijke pantry en toiletruimtes;
– Energielabel A;
– Voorschot servicekosten:€ 175,- per maand, exclusief BTW o.b.v. nacalculatie
– Voorschot nutsvoorziening: € 245,- per maand, exclusief BTW o.b.v. nacalculatie
– Beschikbaar vanaf 1 juli 2023.

Ridderhoek – Servicekosten
Servicekosten zijn een (gedeeltelijke) doorbelasting van de algemene kosten van het gebruik van het kantoorgebouw. Dit gebeurt op basis van een maandelijks voorschot met een jaarlijkse afrekening op basis van werkelijke kosten.

De servicekosten omvatten onder meer:
– Gebruik baliefunctie op de begane grond welke omvat de ontvangst van extern bezoek van huurder, de ontvangst van post en het desgewenst reserveren van spreekkamer(s);
– Gebruik gasten WIFI netwerk (individueel internet is voor rekening huurder);
– Onderhoud technische installaties (o.a. verlichting, cv, ventilatie, etc.);
– Onderhoud terrein/parkeerplaatsen;
– Onderhoud brandbeveiliging;
– Onderhoud automatische deuren hoofdentree;
– Periodieke kosten alarminstallatie;
– Voorschot energieverbruik kantoor en algemene ruimten;
– Periodieke schoonmaak algemene ruimten (waaronder regelmatig schoonmaak sanitaire ruimten en keukenruimte);
– Glasbewassing buitenzijde en incidentele gevelreiniging;
– Glasverzekering;
– Kosten klein- en dagelijks beheer en onderhoud;
– Kosten vuilafvoer (geldt alleen voor restafval, niet voor papier);
– Administratie- en beheerkosten ad. 5% over alle hierboven genoemde kostenposten.

Ridderhoek – Huurvoorwaarden

De kantoren worden verhuurd voor een minimale periode van 1 jaar. Na dit jaar is het op te zeggen met een opzegtermijn van 3 maanden;
Waarborgsom 2 maanden huur én servicekosten.

Interesse?

Bel ons op 0180-200 000 voor een afspraak.

Maak een afspraak

Kenmerken

Overdracht

Prijs
€ 865,- p/m.
Datum invoer
8 februari 2023
Status
Verhuurd
Type aanvaarding
In overleg

Bouw

Hoofdbestemming
Kantoorruimte
Bouwvorm
Bestaande bouw

Oppervlakten

Kantoorruimte oppervlakte
74
Totaal oppervlakte
74

Indeling

Kantoor verdiepingen
1

Omgeving

Liggingen
WINKELGEBIED_STADSCENTRUM

Content info hier...